GRATIS levering af alle ordrer !

 

Handelsbetingelser

Lovgivning vedrørende handelsbetingelser
I henhold til lovgivningen omkring nethandel kræves det, at forbrugeren aktivt accepterer aftalevilkårene for handelen. Derfor vil du ikke kunne gennemføre en bestilling, før du under punkt 5 i “Bestilling” aktivt har markeret din accept med et klik ved “Jeg accepterer handelsbetingelserne”.
Handelsbetingelserne finder du dels i “Bestilling” under punkt 5 i scrollen ved “Jeg accepterer handelsbetingelserne” og dels i nedenstående tekst. Det er samme tekst om handelsbetingelserne, du finder de nævnte steder.
Om handelsbetingelserne
Nedenstående tekst vedrørende handelsbetingelserne indeholder information om forbrugerens og netbutikkens vigtigste rettigheder og forpligtelser. Sammen med webshoppens prisangivelser, kontraktoplysninger samt informationer om cookies og persondatabeskyttelse, udgør oplysningerne om forbrugerens og netbutikkens rettigheder og forpligtelser den samlede aftale der relaterer sig vores salg og levering af varer til dig. For at gøre det lettest muligt for dig at læse teksten igennem og /eller finde frem til svar på konkrete spørgsmål, du ønsker information om, kan der linkes fra listen ovenfor til de enkelte afsnit.
Gratis levering til en eller flere adresser
Varen forsendes som brevforsendelse via Post Danmark. Nicewise.dk betaler udgiften til levering.
Hvis en gennemført bestilling omfatter flere varer og disse ønskes leveret til forskellige adresser, er dette også muligt. I indkøbskurven kan du via linket “levering til flere adresser” tildele individuel leveringsadresse til hver af de bestilte varer – der er stadig gratis levering af det bestilte.
Gaveforsendelse med personligt kort – sparer dig for porto og tid til videreforsendelse
Smykkerne leveres i gaveæske. Ved dit tilkøb af et af nicewise.dk’s forskellige kort til forskellige anledninger, kan vi tilbyde at sørge for, at gaven forsynes med din personlige hilsen. Sammen med den gratis levering og muligheden for også at tildele individuel leverings-adresse til enhver bestilt vare, kan du drage fordel heraf. For på den måde kan du i forbindelse med fødselsdagsgaver, julegaver, studentergaver, konfirmationsgaver, jubilæumsgaver, barselsgaver, Valentins dag gaver, Mors dags gaver og lignenede, som skal gives, hvor du ikke selv kan være til stede, lade os sende gaver for dig direkte til modtagerne, hvorved du kan spare porto og tid til videreforsendelse. Teksten, som du ønsker stå på kortet, kan du indskrive i forbindelse med bestillingen.
Leveringsadresse
Det er vigtigt at adresseoplysningerne (fornavn og efternavn – gade og husnummer – samt evt. a, b, c og etage ell.lign. – postnr. og by – land) er utvetydige og komplette. Forsendelse til en mangelfuld, ukorrekt eller direkte forkert adresse vil kunne resultere i fejlaflevering eller tilbagesendelse til Nicewise.dk.
Du har selv ansvaret for, at brugerdata som bl.a. adresseangivelse(r) er korrekte og opdaterede.
Bemærk at det er vigtigt, at navnet på ordrens leveringsadresse er det samme som navnet på døren/postkassen, hvor forsendelsen skal afleveres. Hvis modtagernavnet ikke står på leveringadressens dør/postkasse, er det nødvendigt at du skriver “C/O” efterfulgt at det navn, der faktisk står på døren/postkassen.
Husk, at så fremt forsendelsen sker til en firmaadresse ell.lign, skal du huske at angive “ATT:” efterfulgt af navnet på vedkommende, som skal modtage forsendelsen.
Hvis du har oprettet en brugerprrofil på nicewise.dk, kan du til hver en tid redigere dine brugerdata heri, så informationerne i den er korrekte og opdaterede.
Leveringstid
På hverdage behandler og afsender vi almindeligvis din ordre indenfor 24 timer. Ved bestilling fredag efter kl. 14. vil ordren blive afsendt først kommende mandag. Dertil skal påregnes 1-2 dages forsendelsestid. Så leveringstiden for lagervarer leveret til en adresse i Danmark skal forventes at være 1-3 hverdage. Vær opmærksom på at forsendelsestiden vil være længere, hvis der skal leveres til en adresse udenfor Danmark. Leveringstiden til en adresse udenfor Danmark skal derfor forventes at være 3–8 hverdage.
Generelt er det altid en god idé at afgive sin bestilling i god tid. Men hvis du er i en situation, som nødvendiggør, at forsendelsen modtages hurtigere end til den forventelige leveringstid, eller hvis du vil være helt sikker på at varen er modtaget inden en særlig dato, så mail herom til kundeservice@nicewise.dk, når bestillingen er gennemført. Vi vil så gøre vores yderste for at imødekomme dit ønske.
Skulle en bestilt vare ankomme senere end forventet til leveringsadressen, og skyldes forsinkelsen forhold som nicewise.dk ikke har indflydelse på, eller måtte købers handling eller mangel på samme forårsage en fejllevering, fraskriver nicewise.dk sig erstatningsansvar for et eventuelt direkte eller indirekte tab som følge deraf.
Priser
Alle priser på nicewise.dk er angivet i danske kroner, DKK., og incl. 25% dansk moms.
Prisen er excl. NETS’s betalingskort gebyr, som er korttype afhængigt. Gebyret oplyses ved bestillingen, når der betales med den af dig valgte betalingskorttype.
Når du køber varer på hos nicewise.dk, er forsendelsen altid gratis.
Bestilling og ordrebekræftelse
Når du ønsker at bestille de varer, du har lagt i din indkøbskurv, trykkes “gå til bestilling”. I indkøbskurven har du også mulighed for via linket “send til flere adresser” at tildele individuel leveringsadresse for hver af de varer du ønske at bestille – stadig med gratis forsendelse.
Efter tryk på “gå til bestilling” foregår selve bestillingen i 5 punkter, hvor felter markeret med rød * skal være udfyldt, for at bestillingen kan gennemføres. Bestillingsforløbets 5 punkter er følgende:
1: Betalingsadresse:
(Som køber, oplyser du din adresse her).
2: Leveringsadresse:
(Her oplyses, hvorvidt der ønskes leveret til betalingsadressen, til én særskilt leveringsadresse eller til flere leveringsadresser, som i så fald angives individuelt for hver vare, der bestilles).
3: Leveringsform:
(Her præciseres, at der er gratis forsendelse af de bestilte varer).
4: Betalingsform:
(Her fremgår, at det er ePay, der benyttes som betalingsgateway for handel på nicewise.dk).
5: Godkend ordre:
(Under “Dit bestillingsforløb” har du overblik over dine oplysninger relateret til den igangværende bestilling. Når disse oplysninger er, som du ønsker, at de skal være, og når du aktivt har markeret med et klik ved “Jeg accepterer handelsbetingelserne”, kan bestillingen gennemføres).
Når købet er gennemført i ePay’s betalingspopup, sendes du via mail en ordrebekræftelse på bestillingen.
Betaling og faktura
Du kan betale med Dankort, VisaDankort, Visa, Visa Elektron, MasterCard og American Express.
Beløbet trækkes først fra din konto, når varen afsendes fra Nicewise.
Når betalingen er gennemført, sendes du via mail en faktura for handlen.
Sikkerhed i forbindelse med betalingen
Nicewise.dk er godkendt af NETS til at modtage betalinger over nettet og benytter epay som betalingsgateway.
I forbindelse med den elektronisk betaling benyttes en sikker krypteret metode (SSL – Secure Socket Layer).
Kontooplysningerne, som du i forbindelse med din nethandel indtaster til verificering af dit betalingskorts gyldighed, sendes via den sikre, krypterede SSL linje direkte til NETS, hvilket sikrer at ingen uvedkommende, men kun NETS kan aflæse oplysningerne. Nicewise.dk eller andre kan således hverken se eller gemme dine betalingskortoplysninger.
Hvis en vare når at blive udsolgt, inden din bestilling er gennemført
Det kan en sjælden gang ske, at en vare, som du har lagt i din indkøbskurv, uheldigvis når at blive udsolgt, inden din bestilling er gennemført. Hvis du oplever det, er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@nicewise.dk eller på tel. +45 3072 3080 og få oplyst, hvorvidt varen er på vej til lageret igen i løbet af få dage. Hvis du ønsker det, kan vi tilbyde at sende dig en mail, når varen igen er på lager. Vi kan også tilbyde efter nærmere aftale at reservere varen til dig, så du er sikker på at kunne gennemføre bestillingen af pågældende vare.
Bytteret
Varer købt på nicewise.dk kan ombyttes indenfor 14 dage efter modtagelsen.
Send os en mail på kundeservice@nicewise.dk med information, om hvilken vare du ønsker byttet, og om hvilken vare du ønsker denne ombyttet til, samt om hvilken konto dit eventuelle tilgodehavende skal indbetales på.
For at øreringene kan ombyttes, må de ikke have været taget i brug, de skal returneres i den originale gaveæske og plomberingen skal stadig være intakt og sidde ubrudt på øreringen.
Det er dit ansvar at smykker, som du ønsker ombyttet, er blevet behandlet ordentligt og emballeret forsvarligt, så de returneres i samme stand, som de befandt sig i ved modtagelsen.
Vi deles om at betale forsendelsen ved en ombytning. Således betaler du selv forsendesen ved returnering af den vare, som ønskes ombyttet, imens Nicewise betaler forsendelsen af den vare, der ønskes ombyttet til.
Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Varen, som du ønsker at ombytte, sendes til følgende adresse:
Nicewise
Agersnapsvej 10
DK-7100 Vejle
Straks efter at Nicewise har modtage ombytningsvaren i før nævnte intakte og ubrugte tilstand, refunderes eller opkræves differencen imellem de to vares salgspriser, og varen, der ønskes bytte til, afsendes fra Nicewise.
Returret
Du tilbydes 14 dages fortrydelsesret. Således kan en vare købt på nicewise.dk returneres indenfor 14 dage efter modtagelsen og salgsprisen refunderes.
For at købet kan fortrydes, og øreringene kan returneres, må de ikke have været taget i brug og de skal returneres i den originale gaveæske. Det er dit ansvar at smykker, som du returnerer, er blevet behandlet ordentligt og emballeret forsvarligt, så de returneres i samme stand, som de befandt sig i ved modtagelsen.
Send os en mail på kundeservice@nicewise.dk om hvilken vare du ønsker at returnere, og hvilken konto det refunderede beløb skal indbetales på. Skriv gerne supplerende information om hvorfor du ønsker at returnere varen. Du betaler selv forsendesen ved returnering af en vare. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.
Varen, som du ønsker at returnere, sendes til følgende adresse:
Nicewise
Agersnapsvej 10
DK-7100 Vejle
Straks efter at Nicewise har modtaget den returnerede vare i før nævnte intakte og ubrugte tilstand, refunderes varens salgspris.
Reklamation
Vi foretager kvalitetkontrol af alle varer og sælger ikke fejlbehæftede varer. Derfor vil der være minimal risiko for at du kan komme til at opleve defekter eller mangler ved varerne, når du handler pånicewise.dk.
Hvis der mod forventning skulle forekomme defekter eller mangler ved en vare, bedes du rette henvendelse til os på:
kundeservice@nicewise.dk
Eventuel returnering af en vare i den forbindelse skal foregå til følgende adresse:
Nicewise
Agersnapsvej 10
DK-7100 Vejle
Vi vil hurtigt efter modtagelsen af en eventuel reklamation reflektere med henblik på en tilfredsstillende løsning.



Teksten "Handelsbetingelser" er senest opdateret 8. august 2016